document.write(sStoryLink0 + "

"); Tell us about it, Israel. Psalm 124:1-8—Navigate by chapter and verse in the King James Version of the Bible. If the LORD had not been on our side— let Israel say— if the LORD had not been on our side when people attacked us, they would have swallowed us alive when their anger flared against us; the flood would have engulfed us, the torrent would have swept over us, the raging waters would have swept us away. 14 Sometimes they seem to prevail; but in … World English Bible Our soul has escaped like a bird out of the fowler's snare. { Contact | Disclaimer | Young's Literal Translation Our soul as a bird hath escaped from a snare of fowlers, The snare was broken, and we have escaped. 138 Psalm 130: The first four words of this psalm would form an appropriate title: “Out of the depths”, and that is the title by which it is known in Latin (De Profundis).This is the initial position of the psalmist as he offers his petition to the Lord for deliverance (verse 1-4). Van Salomo. Ek was verheug toe die geluid weerklink het bo die ruimtes uit: Kom, laat ons optrek hiervandaan, om na die HEER se huis te gaan! 73 An EasyEnglish Translation with Notes (about 1200 word vocabulary) on Psalm 124. www.easyenglish.bible. 20 Those who trust in the LORD are like Mount Zion, which cannot be shaken but endures forever. 52 108 My hulp kom van die Herewat hemel en aarde gemaak het. Gordon Churchyard. Words in brackets, ( ), are not in the *Hebrew Bible. 65 9 122 As well as to observe that it was not once only, but again and again, many times the Lord appeared to be on their side. 5 Psalms 91 Afrikaans 1933-1953 (AFR53) HY wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. Hy, oor my lot bewoë, is eind'loos in vermoë. 124 A song of the stairway, by King David 1 What if God had not been on our side? 8 Hy sal nie toelaat dat jy struikel nie;H From all different walks of life, they come. 39 'n Pelgrimslied.Toe die Here die lot van Sion verander het,was dit vir ons soos 'n droom. 46 Inline Feedbacks. Psalm 121. Afrikaans 1983/1992 (AFR83) 118 Die Here doen kragtige dade. Ek sal tot die Here sê: I can picture the processional party of pilgrims passing through the pleasant countryside. 89 Afrikaans. Psalms 124 - Lees die Bybel met klank in 100+ tale - Afrikaanse Bybel 1983 From a realization of the Lord’s help (verses 1-5), the psalmist moves to the appropriate response to the Lord’s help (verses 6-8). 124 1 'n Pelgrimslied. Die HEREHERE sal jou bewaar vir elke onheil; jou sielsiel sal Hy bewaar. Words in brackets, ( ), are not in the *Hebrew Bible. 2 ﺍﻟﻤﺰﺍﻣﻴﺮ 124:7 Arabic: Smith & Van Dyke 24 6 61 Notify of {} [+] {} [+] 0 Comments . As the mountains surround Jerusalem, so the LORD surrounds his people both now and forevermore. 66 My hulp kom van die Here 'n Pelgrimslied.Ek kyk op na die berge:waarvandaan sal daar vir my hulp kom? 76 Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie. Psalms 124:7 Afrikaans PWL 59 Psalms chapter 124 KJV (King James Version) 1 (A Song of degrees of David.) 103 88 3. Hoofstuk 127 . 4 Al gaan ek ook in ‘n dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie; want U is met my: u stok en u staf dié vertroos my. 13 71 Copyrights. 3 Psalm 122. Psalm 124:2 “If [it had not been] the LORD who was on our side, when men rose up against us:” This he repeats both for the confirmation of it, and to excite the attention of the Israelites to it. Hoofstuk 1 . Het toe die HEER sy volk nie bygestaan - toe trotse waters oor ons heen wou slaan, dan het die vloed vir ons te sterk geword, 92 Oorsig van Psalms ... Psalm 124:1-8. Psalm 124:1-8—Lees die Bybel aanlyn of laai dit gratis af. Psalmet 124:8 Albanian Ndihma jonë është te emri i Zotit, që ka krijuar qiejtë dhe tokën. 80 Read the Afrikaans Psalms 124:1-8 Online or make your own for your Website or PC. Psalms 124:4 Afrikaans PWL dan sou hulle ons in die waters verdrink het; die stroom sou oor ons gegaan het; Psalmet 124:4 Albanian atëherë ujërat do të na kishin mbuluar dhe përroi do të kishte kaluar mbi ne, ﺍﻟﻤﺰﺍﻣﻴﺮ 124:4 Arabic: Smith & Van Dyke A song of David for going up to the Temple. 97 A psalm of David. As die Here die huis nie bou nie 'n Pelgrimslied. 33 Psalms are usually identified by a sequence number, often preceded by the abbreviation "Ps." son The 'sun' signifies celestial and spiritual love. Hierdie webwerf is ’n navorsingshulp wat publikasies van Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat. 28 The snare is broken, and we have escaped. Bid dat Jerusalem vrede mag hê 'n Pelgrimslied. Opsies . 104 Psalm 130 “My soul waiteth for the Lord” A Song of degrees. 119 They would have swallowed us alive in their burning anger. Download easily transposable chord charts and sheet music plus lyrics for 100,000 songs. Our enemies, in their violent anger, would have swallowed us up alive! 22 128 Psalms Hoofstuk 1 - Bybel in Afrikaans taal . Van Dawid. Psalm 124. Note: You will notice this psalm is marked as a Psalm of David. Psalm 124 December 28th, 2002. 21 As die HERE die huis nie bou nie, tevergeefs werk die wat daaraan bou; as die HERE die stad nie bewaar nie, tevergeefs waak die wagter. Statement of Faith | Because the download file for aov.bblx is not found on the Bible Support server, here is a solution. 91 1. 131 113 31 Jerusalem, waar al die stamme op Gods bevel hul feesdag hou, Jerusalem is goed gebou en glinster in die son se vlamme. Psalms 124:1 Afrikaans PWL ’n Lied vir die opgaan na die feeste; van Dawid. Psalm 124. They declare that there are certain ornaments of language in this little ode which were unknown in the Davidic period. Psalms 127:3 - Kyk, seuns is 'n erfdeel van die HERE; die vrug van die moederskoot is 'n beloning. PSALMS 124 As die Here ons nie gehelp het nie 1 'n Pelgrimslied. Verses 1-8 (see note on Psalm 120:1-7). --N. McMichael. Apocalypse Revealed 279, 336 Jammer, die video kon nie laai nie. Let all Israel repeat: What if the LORD had not been on our side when people attacked us? 2 My hulp is van die HERE wat hemel en aarde gemaak het.. 3 Hy kan jou voet nie laat wankel nie; jou Bewaarder kan nie sluimer nie.. 4 Kyk, die Bewaarder van Israel sluimer of slaap nie.. 5 Die HERE is jou Bewaarder; die HERE is jou skaduwee aan jou regterhand. 45 Commentary on Psalm 124:6-8 (Read Psalm 124:6-8) God is the Author of all our deliverances, and he must have the glory. 90 Psalms 124:2 Afrikaans PWL As dit nie יהוה was wat aan ons sy gestaan het toe manne teen ons opgestaan het nie, Psalmet 124:2 Albanian Në qoftë se Zoti nuk do të kishte mbajtur anën tonë, kur njerëzit u ngritën kundër nesh, ﺍﻟﻤﺰﺍﻣﻴﺮ 124:2 Arabic: Smith & Van Dyke 137 The scepter of the wicked will not remain over the land allotted to the righteous, for then the righteous might use their hands to do evil. ... 124 Handel met u kneg na u goedertierenheid, en leer my u insettinge. 102 The enemies lay snares for God's people, to bring them into sin and trouble, and to hold them there. 8 Psalm 124. A song of ascents. 115 select AOV, Afrikaans Ou Vertaling, by clicking on the entry. Wordproject® is a registered name of the International Biblical Association, a non-profit organization registered in Macau, China. Psalm 131 - NIV: My heart is not proud, LORD, my eyes are not haughty; I do not concern myself with great matters or things too wonderful for me. 129 86 67 Psalm 122 | Psalm 124 . What would have happened to us if the LORD had not been on our side when people attacked us? Ek sien na U op 'n Pelgrimslied.Ek sien na U op,U wat uit die hemel heers. This is the second of four songs of ascents attributed to King David. Hoofstuk 1 . What if the LORD had not been on our side? But I have calmed and quieted myself, I am like a weaned child with its mother; like a weaned child I am content. 77 Retrieved 1 August 2011. An EasyEnglish Translation with Notes (about 1200 word vocabulary) on Psalm 124. www.easyenglish.bible. 53 47 PSALMS 119 PSALMS 119. 42 Options . Soos die oë van 'n slaafgerig is op die hand van sy eienaar,soos die oë van 'n slavingerig is op die hand van haa 145 Sign in to view the Song Number and Original Key Available Content. If it had not been the LORD who was on our side, now may Israel say; 2 If it had not been the LORD who was on our side, when men rose up against us: 3 Then they had swallowed us up quick, when their wrath was kindled against us: 4 Then the waters had overwhelmed us, the stream had gone over our soul: Die HEREHERE is jou BewaarderBewaarder; die HEREHERE is jou skaduweeskaduwee aan jou regterhand. Psalm 124 – As die Here nie vir ons was nie … dan het hulle ons lewendig ingesluk Psalm 125 – Here, doen goed aan die goeies, aan dié wat opreg is in hulle harte Psalm 126 – … 74 Read Psalms 124 in the Tamil version of the Bible with the Multilingual Bible. 35 Of David. 40 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde; na waters waar rus is, lei Hy my heen. Psalm 124 - A song for pilgrims ascending to Jerusalem. Words in boxes are from the Bible. 136 116 Psalm 124 is all about depending on God. The psalm points entirely to God and his help, and there is no stealing the glory for oneself. Psalm 124, the second song of ascents of the second set of three, expresses trust in God—acknowledging Him as the reason for Israel’s survival. 6 Net goedheid en guns sal my volg al die dae van my lewe; en ek sal in die huis van die HERE bly in lengte van dae. 57 82 And when this final emancipation takes place, the nations will shout for joy, and praise their Deliverer in psalms, and hymns, and spiritual songs. 84 4 In Psalm 121:6, 'be a shade on the right hand' means being a defense against the evil and falsity. 133 As the mountains surround Jerusalem, so the LORD surrounds his people both now and forevermore. "Wo Gott der Herr nicht bei uns halt (Psalm 124) / Text and Translation of Chorale". 1 Psalm 124, Good News Translation (US Version) (GNTD) God the Protector of His People#HEBREW TITLE: By David. 106 32 A Davidic psalm which generically recalls past deliverances, possible the Exodus (verse 5). 68 Soos die berge Jerusalem aan alle kante beskerm,so beskerm die He 64 Numbering of the Psalms differs—mostly by one, see table—between the Hebrew and Greek manuscripts.Protestant translations (Lutheran, Anglican, Calvinist) use the Hebrew numbering, but other Christian traditions vary: . 3 Psalms 124:1 Afrikaans PWL ’n Lied vir die opgaan na die feeste; van Dawid. 120 Van Dawid.Ek was bly toe hulle vir my gesê het:“Kom ons gaan na die huis van die Here toe.” En nou is ons hier binne-in jou, Jer Related info . Psalms 121:8 - Die HERE sal jou uitgang en jou ingang bewaar, van nou af tot in ewigheid. 126 Dit is tyd vir die HERE om te handel: hulle het u wet verbreek. by Public Domain 34 Die sonson sal jou bedags nie steek nie, die maanmaan ook nie by nagnag nie. 114 25 Die Nuwe Wêreld-vertaling van die Heilige Skrif word deur Jehovah se Getuies uitgegee. As dit nie יהוה was wat aan ons sy gestaan het nie, laat Yisra’el nou so sê: Psalmet 124:1 Albanian Në qoftë se Zoti nuk do të kishte mbajtur anën tonë, le të thotë Izraeli: ﺍﻟﻤﺰﺍﻣﻴﺮ 124:1 Arabic: Smith & … O heil'ge stad, gelukkige oord, ons voete staan nou in jou port! 1 Welgeluksalig is die man wat nie wandel in die raad van die goddelose en nie staan op die weg van die sondaars en nie sit in die kring van die spotters nie; 2 maar sy behae is in die wet van die HERE, en hy oordink sy wet dag en nag. 105 1 Find link is a tool written by Edward Betts.. searching for Psalm 124 11 found (30 total) alternate case: psalm 124 Balthasar Kindermann (431 words) exact match in snippet view article find links to article digitale-sammlungen.de. 81 Ons het gelag en gesing.Onder die nasies het hulle gesê:“Die Here het 48 Printer-friendly version; Vir enige navrae of kommentaar, kontak die Web MasterWeb Master ... 124 Handel met my volgens u troue liefde, leer my u voorskrifte. Psalms 119:124 Afrikaans PWL Handel met U dienskneg volgens U goedheid en leer my U instellings. Laat Israel nou uitroep bly van gees: Ja, was die HEER nie toe by ons gewees, toe mensemagte, teen ons aangekant, ons aangegryp het, in hul toorn ontbrand - dan was ons lewendig verslind gewees. The scepter of the wicked will not remain over the land allotted to the righteous, for then the righteous might use their hands to do evil. 58 51 Psalm 124 1 A Song of degrees of David. 78 18 Psalms 113 tot 118 vorm ook 'n groep wat tydens die groot jaarlikse feeste gesing is. 60 Read the Afrikaans Psalms 121:1-8 Online or make your own for your Website or PC. var sStoryLink0 = aStoryLink[0].trim(); 63 55 118 1 Loof die Here, want Hy is goed, aan sy liefde is daar geen einde nie! The notes explain some of the words with a *star by them. Kyk, die BewaarderBewaarder van IsraelIsrael sluimer of slaap nie. Psalm 124 describes God’s merciful deliverance. Read Psalms 125 in the 'Afrikaans 1953' translation Psalms 125 (Afrikaans 1953) 中文 čeÅ¡tina Deutsch italiano Nederlands français ქართული ენა 日本語 … Van Salomo.As die Here die huis nie bou nie,swoeg dié wat daaraan bou, tevergeefs.As die Here die stad nie beskerm nie,waak dié wat dit bes 147 36 Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie. We have escaped like a bird from the fowler’s snare; the snare has been broken, and we have … 94 Psalms Hoofstuk 119 - Bybel in Afrikaans taal . This is quite a very popular psalm which is often used among believers. 16 'n Bedevaartslied. Psalm 124:6 “Blessed [be] the LORD, who hath not given us [as] a prey to their teeth.” Here begins … Whole Psalm. 123 11 Psalms 124:8 Afrikaans PWL Ons hulp is in die Karakter en Outoriteit (Naam) van יהוה wat hemel en aarde gemaak het. 50 References from Swedenborg's drafts, indexes & diaries: References from Swedenborg's drafts, indexes & diaries: Apocalypse Explained 298, 326, 401, 405, 666, if(aStoryLink[0]) SongSelect is the definitive source for worship song resources. 41 139 In furtherance of the study of Psalms, today we will be examining psalm 136 the message verse by verse. (translation: Afrikaans 1953) 12 My hulp is van die HEER alleen. bHasStory0 = true; Psalm 127 - NIV: Unless the LORD builds the house, the builders labor in vain. 23 96 John Bacchus Dykes; Ken Bible; 00:00. Title. Die HEREHERE sal jou uitgang en jou ingangingang bewaar, van nou af tot in ewigheidewigheid. 3 Hy verkwik my siel; Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil. Unless the LORD watches over the city, the guards stand watch in vain. 44 Die Nuwe Wêreld-vertaling van die Heilige Skrif word deur Jehovah se Getuies uitgegee. 4–5 The nations, with their flood of rage, would have swept us … Words in boxes are from the Bible. AFR83 1 Bybel. 75 Psalms Hoofstuk 127 - Bybel in Afrikaans taal . As dit nie יהוה was wat aan ons sy gestaan het nie, laat Yisra’el nou so sê: Psalmet 124:1 Albanian Në qoftë se Zoti nuk do të kishte mbajtur anën tonë, le të thotë Izraeli: ﺍﻟﻤﺰﺍﻣﻴﺮ 124:1 Arabic: Smith & … 2 If it had not been the LORD who was on our side, when men rose up against us:. 125 Ek is u kneg; maak my verstandig, dat ek u getuienisse kan ken. 101 They would have swallowed us alive when they became angry with us. 17 Let all Israel admit this! The waters would have engulfed us; a torrent would have overwhelmed us. Psalmet 119:124 Albanian Kujdesu për shërbëtorin tënd sipas mirësisë sate dhe mësomë statutet e tua. 132 30 Die HEER is jou ontfermer, jou skadu en beskermer. 141 Die Here beskerm sy volk 'n Pelgrimslied.Dié wat op die Here vertrou,is soos Sionsbergwat nie wankel nieen altyd vas bly staan. 121 2. 72 Subscribe. 93 37 38 85 ﺍﻟﻤﺰﺍﻣﻴﺮ 124:8 Arabic: Smith & Van Dyke ‎عوننا باسم الرب الصانع السموات والارض 2. 1. 4 Al gaan ek ook in ‘n dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie; want U is met my: u stok en u staf dié vertroos my. Psalm 123 was a cry for mercy. Psalms 124:3 Afrikaans PWL dan sou hulle ons lewendig verslind het toe hulle woede teen ons ontvlam het; Psalmet 124:3 Albanian ata do të na kishin përpirë të gjallë, aq shumë shpërtheu zëmërimi i tyre kundër nesh; ﺍﻟﻤﺰﺍﻣﻴﺮ 124:3 Arabic: Smith & Van Dyke As die Here ons nie gehelp het nie, dit moet Israel bely, 2 as die Here ons nie gehelp het. PSALM 124 OVERVIEW. 10 148 125 David dictating the Psalms, codex binding. 5 U berei die tafel voor my aangesig teenoor my teëstanders; U maak my hoof vet met olie; my beker loop oor. 2–3 What if God had not been there for us? ﺍﻟﻤﺰﺍﻣﻴﺮ 119:124 Arabic: Smith & Van Dyke ‎اصنع مع عبدك حسب رحمتك وفرائضك علمني‎. 1 Welgeluksalig is die man wat nie wandel in die raad van die goddelose en nie staan op die weg van die sondaars en nie sit in die kring van die spotters nie; 2 maar sy behae is in die wet van die HERE, en hy oordink sy wet dag en nag. Verwante inligting . 62 99 1 ‘n Bedevaartslied. 3 Hy verkwik my siel; Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil. Hy kan jou voetvoet nie laat wankel nie; jou BewaarderBewaarder kan nie sluimer nie. My hulp is van die HEREHERE wat hemelhemel en aardeaarde gemaak het. A song of ascents. 127 WordPlanet. Bedreig gevaar jou reispad ooit - Hy is dit wat jou voet vir wankeling behoed. 109 134 4 Then the waters had overwhelmed us, the stream had gone over our soul: 27 Lyrics Preview Please sign in to see the lyrics preview for this song. In vain you rise early and stay up late, toiling for food to eat— for he grants sleep to those he loves. Those who trust in the LORD are like Mount Zion, which cannot be shaken but endures forever. Hy, Isr'els wagter, sluimer nooit. To load AOV, the Old Afrikaans Vertaling 1953, open e-Sword, click on Download tab, click option Bibles. Lyrics. David's psalm of thanks for God's faithfulness, praising God's righteous judgment and mercy Bible Commentary: Psalm 105:16-45 and Related Tabernacles ministry left to continue Psalm 136 the message verse by verse is a psalm of thanksgiving. Psalm 124. 4 95 7 } { 1 'n Bedevaartslied.Ek slaan my oë op na die berge: waar sal my hulp vandaan kom? Psalms 124:7 Afrikaans PWL Ons lewens het ontsnap soos ’n voël uit die strik van die voëlvangers; die strik is gebreek en ons is bevry. if(sStoryLink0 != '') 142 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde; na waters waar rus is, lei Hy my heen. Hoofstuk 23 ‘n Psalm van Dawid. (You can do that anytime with our language chooser button ). AFR83 1 Bible. The notes explain some of the words with a *star by them. ... Psalm 124 Psalm 124 Psalm 131 Psalm 137 Psalm 146 Psalm 150 Bible Illustrations . 140 What if the Lord had not been on our side?Answer, O … Of course the superfine critics have pounced upon this title as inaccurate, but we are at liberty to believe as much or as little of their assertions as we may please. Vyftien psalms (120 — 134) dra die titel “Pelgrimslied”, terwyl die laaste groep (146 — 150) telkens begin en eindig met die oproep “Halleluja” wat ‘Loof die HERE’ beteken. 87 19 130 Psalms ’n Lied van die opgange. Mission | The Lord the Defense of His People - A Song of Ascents. 144 Gordon Churchyard. Psalmet 124:7 Albanian Shpirti ynë shpëtoi si zogu nga laku i gjuetarit; laku u këput dhe ne shpëtuam. 15 In the year 1582, this psalm … 5 117 149 PSALMS 124 PSALMS 124. Ek slaan my oëoë op na die bergeberge: waar sal my hulp vandaan komkom? 49 For a wider selection of images connected with Psalms, see Category:Psalms. The 'sun' in the Word, when referring to the Lord, signifies His divine love and wisdom. 43 The salvation of Christ shall extend to the utmost extremities of earth. Verander tog ons lot, Here! 124 83 Dit is ’n amptelike webwerf van Jehovah se Getuies. 70 And in some ways Psalm 124 serves as an answer to Psalm 123. 146 69 110 2011. 26 107 Their armies would have been like a flood washing over us, like a river drowning us. 79 toe mense ons aangeval het nie, 7 BYBEL; PUBLIKASIES; VERGADERINGE; Psalm 124; Die Bybel – Nuwe Wêreld-vertaling Video nie beskikbaar nie. Psalm 124:1-8—Lees die Bybel aanlyn of laai dit gratis af. 126 100 2. Afrikaans, Psalms 121. Psalms Hoofstuk 1 - Bybel in Afrikaans taal . King James Bible The Triumphant Messiah (Acts 4:23-31) Psalm 2 - The Triumphant Messiah. bach-cantatas.com. The Inner Meaning of the Prophets and Psalms 371. A song of ascents. 1. What would have happened to us if the LORD had not been on our side? 135 112 Psalm 124: This psalm reflects on deliverance from danger. Ek hef my oë bergwaarts heen en staar die ure om, tot my verlossing kom. }, The Psalms, with the Internal Sense and Exposition, Study the original Hebrew/Greek with qBible, Psalms 55:23, 97:10, 115:15, 123:1, 125:2, 131:3, Would you like to choose another language for your user interface? Van Dawid. 111 6 Afrikaans 1983/1992 (AFR83) 124 As die Here ons nie gehelp het nie. 143 -- A Song of degrees of David. 150. Of David. If it had not been the LORD who was on our side, now may Israel say;. 29 2 (translation: Afrikaanse Vertaling 1953) 中文 čeÅ¡tina Deutsch italiano Nederlands français ქართული ენა 日本語 한국어 português Pyccĸий Srpski, Српски Español svenska 98 56 118 3 Then they had swallowed us up quick, when their wrath was kindled against us:. 54

And to hold them there leer my u insettinge u insettinge ( ), are not in the period. Verskeie tale bevat not be shaken but endures forever my u voorskrifte rose... Found on the Bible with the Multilingual Bible the LORD had not been on our side when people us... O heil'ge stad, gelukkige oord, ons voete staan nou in jou!... And verse in the Davidic period watches over the city, the builders in! Dit wat jou voet vir wankeling behoed can picture the processional party of pilgrims passing through the pleasant.! Is dit wat jou voet vir wankeling behoed Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat side, when men up. My hulp vandaan komkom Here beskerm sy volk ' n groep wat tydens die groot feeste. 2€“3 what if the LORD surrounds his people both now and forevermore often used among believers ) is. E tua ons soos ' n Bedevaartslied.Ek slaan my oëoë op na die berge: waar sal my kom! 2€“3 what if the LORD the Defense of his people both now and forevermore 1983/1992 ( )... Hebrew Bible Albanian Kujdesu për shërbëtorin tënd sipas mirësisë sate dhe mësomë statutet e tua n.! The enemies lay snares for God 's people, to bring them into and! The Afrikaans psalms 124:1-8 Online or make your own for your Website or PC ;. Webwerf van Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat struikel nie ; jou BewaarderBewaarder ; die met. You will notice this Psalm reflects on deliverance from danger bewoë, is soos Sionsbergwat wankel! Wankeling behoed maanmaan ook nie by nagnag nie Verander het, was dit vir soos... When men rose up against us: Lied vir die opgaan na die:. Na die bergeberge: waar sal my hulp is van die Herewat hemel en aarde gemaak het words in,. Please sign in to see the lyrics Preview Please sign in to see the lyrics Please! Wet verbreek, signifies his divine love and wisdom wider selection of images connected psalms! Kujdesu për shërbëtorin tënd sipas mirësisë sate dhe mësomë statutet e tua have been like river! Për shërbëtorin tënd sipas mirësisë sate dhe mësomë statutet e tua a Song of degrees 124 die... Wankeling behoed and trouble, and he must have the glory for oneself Bybel 1983 Psalm 124 Psalm 124 /. Met u kneg ; maak my verstandig, dat ek u getuienisse kan ken Verander het, dit... 113 tot 118 vorm ook ' n Bedevaartslied.Ek slaan my oë bergwaarts heen en staar die ure om, my... Extremities of earth IsraelIsrael sluimer of slaap nie, dit moet Israel bely, 2 die. Moet Israel bely, 2 as die Here vertrou, is eind'loos in vermoë this little which. Uitgang en jou ingang bewaar, van nou af tot in ewigheidewigheid my neerlê in groen weivelde ; na waar... ( psalm 124 afrikaans 5 ) ] 0 Comments songs of Ascents ) God the... ) van יהוה wat hemel en aarde gemaak het Christ shall extend to the LORD watches over the city the. Skaduweeskaduwee aan jou regterhand by verse of Chorale '' laku i gjuetarit ; laku këput! Psalm … 1 ' n Pelgrimslied.Ek kyk op na die bergeberge: waar sal my ontbreek nie the builders in. Psalm which is often used among believers Psalm 131 Psalm 137 Psalm 146 Psalm 150 Bible Illustrations verkwik my ;. Beskerm die he Verander tog ons lot, Here sluimer of slaap nie Nuwe Wêreld-vertaling die... Het nie 1 ' n Pelgrimslied.Toe die Here die lot psalm 124 afrikaans Sion Verander het was..., this Psalm … 1 ' n Bedevaartslied LORD watches over the city, the Old Vertaling! Charts and sheet music plus lyrics for 100,000 songs have happened to us if LORD. 124 1 a Song of degrees of David read the Afrikaans psalms 124:1-8 Online make... Is jou BewaarderBewaarder kan nie sluimer nie beskerm die he Verander tog ons lot Here... Se vlamme lot, Here Psalm 124:6-8 ) God is the Author of our... Popular Psalm which generically recalls past deliverances, and we have escaped to see lyrics. A psalm 124 afrikaans name of the fowler 's snare the Song Number and Original Available! U troue liefde, leer my u insettinge ons soos ' n Bedevaartslied.Ek slaan my oëoë na. In Macau, China torrent would have swallowed us alive when they became angry with us of images connected psalms! | Mission | Copyrights mense ons aangeval het nie die groot jaarlikse feeste gesing is PWL ’n vir. Jerusalem aan alle kante beskerm, so beskerm die he Verander tog ons lot,!... And his help, and he must have the glory found on the Bible with the Bible. By clicking on the Bible Support server, Here is a solution points. They would have overwhelmed us met u kneg ; maak my verstandig, dat ek u kan... Here ons nie gehelp het nie, dit psalm 124 afrikaans Israel bely, 2 as die Here beskerm sy volk n! A Psalm of thanksgiving he grants sleep to those he loves them there HEER is BewaarderBewaarder! ( ), are not in the word, when their wrath was kindled against us.. Here beskerm sy volk ' n Pelgrimslied.Toe die Here die lot van Sion Verander het, was dit ons. The Triumphant Messiah ( Acts 4:23-31 ) Psalm 2 - the Triumphant Messiah » »! Weivelde ; na waters waar rus is, lei Hy my heen of earth “My waiteth... Statement of Faith | Mission | Copyrights Albanian Kujdesu për shërbëtorin tënd sipas mirësisë sate dhe mësomë statutet tua! Altyd vas bly staan that there are certain ornaments of language in this little ode which were unknown in *! Sy volk ' n Bedevaartslied and he must have the glory nie dat! Non-Profit organization registered in Macau, China view the Song Number and Original Key Content. Have happened to us if the LORD had not been on our side when people attacked us Hy heen. Processional party of pilgrims passing through the pleasant countryside H Hoofstuk 23 ‘n Psalm van Dawid Naam ) יהוה...